هزینه تعمیر برد ساید مابه

معرفی نمایندگی لوازم خانگی

هزینه تعمیر برد ساید مابه

۲ بازديد

برد یخچال در تمام یخچال فریزر و ساید بای ساید های امروزی وجود دارد و وظیفه کنترل کردن تمام بخش های یخچال فریزر را بر عهده دارد. بنابراین اگر برد اصلی یخچال فریزر مابه دچار آسیب شود، سیستم یخچال به صورت کامل دچار اختلالاتی می‌شود. برد یخچال مابه نیز قطعه ای مهم و گران قیمت می‌باشد، بنابراین تعمیرات آن حتماً باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. شاید برای بسیاری از شرکت ها و نمایندگی ها تعمیر برد یخچال مابه معنایی نداشته باشد. زیرا بسیاری از شرکت ها در اولین قدم به مشتری می گویند که برد یخچال مابه هیچوقت تعمیر نمی شود. اما در صورتی که این چنین نیست و نمایندگی مابه  ظرفیت این را دارد تمام بردهای الکترونیکی یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه(mabe) را با نهایت تجربه و دقت در کار تعمیر نماید. 

علائم سوختن بردمابه

  • روشن نشدن یخچال
  • سرد شدن بیش از حد و یا گرم شدن بیش از حد
  • تشکیل برفک و یخ
  • روشن و خاموش شدن یخچال
  • اختلال در عملکرد سنسور دما یا ترمیستور
  • اختلال در عملیات دیفراست یا فرآیند یخ زدایی
  • اختلال در عملکرد فن کندانسور
  • اختلال در عملکرد فن اواپراتور
  • نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایشگر دستگاه

مهم ترین دلایل خرابی برد یخچال

1.نوسانات موجود در جریان برق

وجود نوسان در جریان الکتریکی به راحتی می تواند هر دستگاه و وسیله برقی را با مشکلاتی همراه سازد. برد الکترونیکی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در اثر نوسانات موجود در جریان برق دچار خرابی و نقص فنی می گردد. بالا و پایین شدن ولتاژ، به صورت مستقیم به برد دستگاه آسیب و صدمه وارد می کند.

استفاده از محافظ برق در هنگام کارکرد یخچال فریزر، احتمال بروز این مشکلات را به حداقل می رساند. همچنین، متصل کردن لوازم الکترونیکی پرمصرف به یک محافظ جداگانه و خودداری از متصل نمودن همزمان چند دستگاه به یک محافظ، از راهکارهای بهینه و کاربردی به شمار می رود.

2.آب خوردگی برد الکترونیکی

آب خوردگی را می توان به عنوان مهم ترین نشانه ها و علائم خراب شدن برد یخچال به حساب آورد. به طور معمول، در هنگام نظافت و تمیز کردن و شستشوی یخچال فریزر احتمال رسیدن آب به قطعات و متعلقات فنی از جمله برد الکترونیکی وجود دارد. رسیدن آب به این قطعه حساس سبب اتصالی و در نهایت سوختن برد یخچال می شود.

به منظور جلوگیری از بروز این مشکلات، می بایست قسمت های برخوردار از قطعات حساس را با یک دستمال مناسب نظافت و تمیز نمود. همچنین، از شستشوی این قسمت ها با آب به صورت جدی باید خودداری کرد.

3.خرابی و اتصال قطعات دیگر

ایجاد اتصال و خرابی در قطعات دیگر دستگاه مانند خرابی فن، معیوب شدن هیتر، المنت و بروز مشکل در موتور یا کمپرسور را می‌توان از دیگر علائم خراب شدن برد در یخچال برشمرد. برای پیشگیری از این مشکلات و جلوگیری از صرف هزینه‌های گزاف، انجام فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات زیرنظر تکنسین های کاربلد، راهکار مفیدی قلمداد می‌گردد.
برای اطلاع از هزینه تعمیر برد ساید مابه ، همین حالا با نمایندگی تعمیر ساید مابه تماس بگیرید22225007_021. 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.